Performance Optimization Device (Συσκευή βελτιστοποίησης απόδοσης)

Δεν μπορείς ποτέ να έχεις αρκετά δεδομένα και γι ‘αυτό δημιουργήσαμε τη συσκευή βελτιστοποίησης απόδοσης COROS γνωστή και ως COROS POD. Το COROS POD παρέχει όλες τις προηγμένες αναλυτικές αναλύσεις που επιθυμείς συμπληρώνοντας το COROS GPS Watch που σε βοηθά να διατηρείς την καλή φυσική σου κατάσταση και τη βέλτιστη αθλητική απόδοση.

Το COROS POD είναι εύκολο στη χρήση, απλώς ανακινήστε το για ενεργοποίηση, συνδέστε το με το ρολόι σας ή την εφαρμογή COROS και φορέστε το κάθετα στη μέση σας στο κέντρο της πλάτης σας.

Αριστερή / Δεξιά ισορροπία

Όλοι θα θέλαμε να έχουμε μια ομοιόμορφη (50/50) ισορροπία μεταξύ των ποδιών μας, ωστόσο, για πολλούς λόγους, αυτό είναι λιγότερο συνηθισμένο από ό, τι νομίζετε. Γνωρίζοντας ποια πλευρά του σώματός σας τείνετε να προτιμάτε μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε πιθανούς τραυματισμούς προτού συμβούν και μπορεί να είναι χρήσιμο για τη διόρθωση του τρόπου (της φόρμας/βιομηχανικής) που τρέχετε.

Stride ratio (αναλογία διασκελισμού)

Η αναλογία Stride είναι το ύψος Stride διαιρούμενο με το μήκος Stride. Ας βρούμε την ιδανική αναλογία για να βεβαιωθείτε ότι δεν ανεβαίνετε πάνω-κάτω ή προσπαθείτε να συμμετάσχετε σε διαγωνισμό long jump. Η ιδανική αναλογία Stride Ratio διασφαλίζει ότι χρησιμοποιείτε την ενέργεια του σώματός σας για να προωθήσετε τον εαυτό σας προς τα εμπρός όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται.

Ύψος Stride

Επίσης γνωστό ως κατακόρυφη ταλάντωση, το ύψος του διασκελισμού μετρά πόσο ψηλά ανυψώνει το σώμα σας από το έδαφος κατά τη διάρκεια της πορείας σας. Γιατί έχει σημασία; Ενώ είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι πιέζετε από το έδαφος, θέλετε επίσης να βεβαιωθείτε ότι περισσότερη από την ενέργειά σας χρησιμοποιείται για να κινηθεί προς τα εμπρός και όχι πάνω στον αέρα. Πολύ χαμηλή ή πολύ υψηλή απόσταση από το έδαφος μπορεί να υποδείξει ευκαιρίες βελτίωσης – ας βρούμε το ιδανικό ύψος του δικού σας διασκελισμού που θα επιτρέψει βελτίωση της δρομικής οικονομίας.

Ground time (ώρα επαφής των πελμάτων με το έδαφος)

Η βασική διαφορά ανάμεσα στο τρέξιμο και το περπάτημα είναι ότι κατά το τρέξιμο, υπάρχει μια χρονική περίοδος που και τα δύο πόδια είναι εκτός του εδάφους. Όσο περισσότερο χρόνο τα πόδια σας είναι στο έδαφος, τόσο λιγότερο χρόνο προχωράτε. Ένα σωστά από βιομηχανικής και εργονομικής πλευράς βήμα περνάει τόσο χρόνο στο έδαφος όσο για να ενεργοποιήσει το επόμενο βήμα και όχι περισσότερο.

Form power

Τι είναι το from power – είναι ουσιαστικά το πόση ισχύ σπαταλήθηκε λόγω αναποτελεσματικότητας της «φόρμας» σας (δρομικό στυλ). Όπως ακριβώς ο χρόνος επαφής με το έδαφος, όσο χαμηλότερος είναι ο δείκτης, τόσο καλύτερος και αποτελεσματικότερος είναι ο δρομέας. Φροντίστε να δείτε πώς αλλάζει η ισχύς της φόρμας καθώς το σώμα σας κουράζεται κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής καθώς είναι πιθανό να επηρρεαστεί η φόρμα σας. Έτσι, θυμηθείτε, καλύτερη απόδοση = λιγότερη σπατάλη ενέργειας = χαμηλότερη form power.

Back to Top
Translate »