Εγγύηση

Τα προϊόντα COROS κατασκευάζονται με τα υψηλότερα δυνατά πρότυπα ποιότητας. Ωστόσο, στη σπάνια περίπτωση που κάποιο προιόν μας παρουσιάσει προβλήματα ποιότητας, είμαστε εδώ για να προσφέρουμε λύση.

Η COROS προσφέρει εγγύηση 2 ετών από την ημερομηνία αγοράς για ρολόγια. Όλα τα αξεσουάρ καλύπτονται από εγγύηση 90 ημερών.

Έτσι, εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα με το προϊόν που αγοράσατε που οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα, η COROS θα αντικαταστήσει το προϊόν σας.

Απλώς επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή e-mail για να σας βοηθήσουμε με την διαδικασία της εγγύησης.

Για Ελλάδα και Κύπρο:

Τηλ επικοινωνίας: +306906931999

Email: [email protected]

Επιστροφές

Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι, μπορείτε να επιστρέψετε την αγορά σας εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική φυσική τους κατάσταση με όλα τα αξεσουάρ και τη συσκευασία. Η COROS δεν καλύπτει τα έξοδα αποστολής για προϊόντα που επιστρέφονται για επιστροφή χρημάτων. Η εγκεκριμένη επιστροφή χρημάτων απαιτεί έως 5 εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστεί στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Τα αρχικά έξοδα αποστολής 

Περιορισμένη εγγύηση

Η διάρκεια της Περιορισμένης Εγγύησης περιορίζεται σε δύο χρόνια από την αρχική ημερομηνία αγοράς για ρολόγια και ενενήντα ημέρες για αξεσουάρ.

Τι δεν καλύπτεται από αυτήν την Περιορισμένη Εγγύηση

Αυτή η Περιορισμένη Εγγύηση ισχύει μόνο για Προϊόντα που χρησιμοποιούνται σύμφωνα με αυτήν την Περιορισμένη Εγγύηση και τα δημοσιευμένα έγγραφα της COROS.

Προϊόντα που καθίστανται μη λειτουργικά λόγω ατυχήματος, σύγκρουσης με αντικείμενο ή εργαλείο, χρήση υπερβολικής δύναμης, παραμέληση για φροντίδα, έκθεση σε φωτιά ή ανώμαλη θερμότητα, πλημμύρες, βρωμιά, καταιγίδες, κεραυνούς, σεισμούς, υπερβολικές καιρικές συνθήκες ή άλλες πράξεις του Θεού, κλοπή, ασφάλειες, κακή χρήση οποιασδήποτε ηλεκτρικής πηγής ή υπερφορτωμένα ηλεκτρικά κυκλώματα.

Ελαττώματα ή ζημιές που προκύπτουν από τη χρήση ενός προϊόντος τρίτου μέρους σε συνδυασμό ή σε σύνδεση με αξεσουάρ, προϊόντα, λογισμικό ή δευτερεύοντα περιφερειακό εξοπλισμό που δεν έχει παρασχεθεί για χρήση με ή έχει εγκριθεί για το Προϊόν από την COROS.

Ελαττώματα ή ζημιές που προκύπτουν από ακατάλληλη δοκιμή, λειτουργία, συντήρηση, εγκατάσταση, σέρβις ή προσαρμογή που δεν παρέχονται ή εγκρίνονται από την COROS.

Εάν δεν είστε βέβαιοι εάν ένας μεταπωλητής είναι εξουσιοδοτημένος μεταπωλητής, επικοινωνήστε με την COROS για επιβεβαίωση.

Για προϊόντα που δεν αγοράστηκαν στο COROS.com, οι αξιώσεις επιστροφής χρημάτων, εάν υπάρχουν, υπόκεινται στην Εξουσιοδότηση

Η COROS δεν καλύπτει τα έξοδα αποστολής για προϊόντα που επιστρέφονται για επιστροφή χρημάτων.δεν επιστρέφονται. Επικοινωνήστε μαζί μας για τη διαδικασία επιστροφής.

Back to Top
Translate »