Τελευταία ενημέρωση: 7 Μαΐου 2018

Αυτοί οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών (“Όροι) διέπουν τη χρήση των προϊόντων COROS από εσάς, των ιστότοπων μας, συμπεριλαμβανομένου του www.coros.com, του λογισμικού που είναι ενσωματωμένο σε συσκευές COROS, του λογισμικού COROS, των εφαρμογών για κινητά COROS και άλλων υπηρεσιών COROS (συλλογικά, το” COROS “) Υπηρεσία”).

Πρέπει να αποδεχτείτε αυτούς τους Όρους για να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό COROS και να χρησιμοποιήσετε την Υπηρεσία COROS. Εάν δεν έχετε λογαριασμό, αποδέχεστε αυτούς τους Όρους μεταβαίνοντας στη διεύθυνση www.coros.com ή χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε μέρος της Υπηρεσίας COROS. Εάν δεν αποδέχεστε κανέναν από αυτούς τους όρους, μην δημιουργήσετε λογαριασμό COROS, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.coros.com ή χρησιμοποιήστε την Υπηρεσία COROS.

Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει το COROS

Για να χρησιμοποιήσετε την Υπηρεσία COROS, πρέπει να είστε τουλάχιστον δεκατριών (13) ετών. Εάν είστε λιγότερο απο δεκαοκτώ (18) ετών, πρέπει να διαβάσετε τους Όρους και να ζητήσετε από τον γονέα ή τον νόμιμο κηδεμόνα σας να ολοκληρώσει την εγγραφή εκ μέρους σας για να χρησιμοποιήσετε την Υπηρεσία COROS. Το άτομο που ολοκληρώνει την εγγραφή πρέπει να είναι νομικά αρμόδιο. Εάν έχετε απορίες σχετικά με το εάν ένα προϊόν ή μια εφαρμογή πληροί τις προϋποθέσεις ως Εξουσιοδοτημένη σύνδεση, παρακαλούμε επικοινωνήστε στη διεύθυνση [email protected]

Εγγραφή και σύνδεση λογαριασμού

Για να χρησιμοποιήσετε πλήρως την Υπηρεσία COROS, πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό παρέχοντας σε μας έγκυρη διεύθυνση email και ασφαλή κωδικό πρόσβασης. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό ή να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας λογαριασμούς τρίτων. Σύμφωνα με τη συμφωνία λογαριασμών τρίτων, θα έχουμε πρόσβαση στο όνομα χρήστη, τη μικρογραφία και το φύλο σας. Είστε υπεύθυνοι για κάθε δραστηριότητα που συμβαίνει σε σχέση με τον λογαριασμό σας. Η COROS δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή ζημιά που προκλήθηκε από την αποτυχία σας να διατηρήσετε την ασφάλεια των διαπιστευτηρίων του λογαριασμού σας.

Ίσως χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με τη χρήση της Υπηρεσίας COROS από εσάς. Αυτές οι επικοινωνίες αποτελούν μέρος της υπηρεσίας COROS και ενδέχεται να μην εξαιρεθείτε από τη λήψη τους. Μπορείτε να διαχειριστείτε και να εξαιρεθείτε από τη λήψη άλλων επικοινωνιών και να διατηρήσετε τη διεύθυνση email σας ενημερωμένη από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας.

Απαραίτητος εξοπλισμός

Η πλήρης χρήση της Υπηρεσίας COROS εξαρτάται από τη χρήση ενός υπολογιστή με επαρκές λογισμικό ή υποστηριζόμενη κινητή συσκευή και πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Η συντήρηση και η ασφάλεια αυτού του εξοπλισμού μπορεί να επηρεάσει την απόδοση της Υπηρεσίας COROS και είναι δική σας ευθύνη να διασφαλίσετε τη λειτουργικότητα του εξοπλισμού. Η COROS δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή ζημιά που προκλήθηκε από την αποτυχία σας να διατηρήσετε την ασφάλεια του εξοπλισμού σας.

Αποποίηση ευθυνών

Δεν παρέχουμε καμία εγγύηση ότι η Υπηρεσία COROS θα πληροί τις απαιτήσεις σας ή θα είναι διαθέσιμη χωρίς διακοπή, ασφαλής ή χωρίς σφάλματα. Δεν παρέχουμε καμία εγγύηση σχετικά με την ποιότητα, την ακρίβεια, την επικαιρότητα, την αλήθεια, την πληρότητα ή την αξιοπιστία της Υπηρεσίας COROS. Δεν εγγυόμαστε ότι όλα τα σφάλματα στην Υπηρεσία COROS θα διορθωθούν και θα ενημερωθούν εγκαίρως.

Η Υπηρεσία COROS δεν προορίζεται για διάγνωση, θεραπεία, θεραπεία ή πρόληψη οποιασδήποτε ασθένειας. Όλο το “Περιεχόμενο COROS” που παρέχεται από την Υπηρεσία COROS, συμπεριλαμβανομένων κειμένων, γραφικών, εικόνων, μουσικής, λογισμικού, ήχου, βίντεο, έργων συγγραφής οποιουδήποτε είδους και πληροφορίες ή άλλο υλικό δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ή να αντικαταστήσουν τις πληροφορίες του γιατρού σας ή άλλων επαγγελματιών και συμβουλές. Απαγορεύεται η χρήση περιεχομένου COROS για ιατρικούς λόγους ή σε οποιαδήποτε συσκευασία ή ετικέτα.

Εάν έχετε ιατρική ή καρδιακή πάθηση, συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν χρησιμοποιήσετε την Υπηρεσία COROS, συμμετέχετε σε πρόγραμμα άσκησης ή αλλάξετε τη διατροφή σας. Εάν αντιμετωπίσετε επείγουσα ιατρική κατάσταση, σταματήστε να χρησιμοποιείτε την Υπηρεσία COROS και συμβουλευτείτε έναν γιατρό. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν προβλήματα υγείας που μπορεί να προκύψουν από εκπαιδευτικά προγράμματα, διαβουλεύσεις, προϊόντα ή εκδηλώσεις για τις οποίες μαθαίνετε μέσω της Υπηρεσίας COROS. Εάν συμμετέχετε σε οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης λαμβάνετε ή μαθαίνετε μέσω της Υπηρεσίας COROS, συμφωνείτε ότι το κάνετε με δική σας ευθύνη και συμμετέχετε εθελοντικά σε αυτές τις δραστηριότητες.

Συμφωνείτε ότι είστε υπεύθυνοι για τυχόν κίνδυνο προσωπικού ή ιδιοκτησίας που σχετίζεται με τις δραστηριότητές σας, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά προγραμμάτων ποδηλασίας, τρεξίματος, κολύμβησης ή εκπαίδευσης που παρέχονται από την Υπηρεσία COROS Η COROS δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν κίνδυνο τραυματισμού και υλικών ζημιών.

Συμφωνείτε ότι η COROS δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν αποτέλεσμα που οφείλεται στην αποτυχία αποστολής μηνύματος SOS. Δεν παρέχουμε καμία εγγύηση ότι το μήνυμα SOS θα σταλεί σε καμία περίπτωση. Συμφωνείτε ότι κατά τη χρήση των προϊόντων COROS, το μήνυμα SOS εξαρτάται από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, τη συντήρηση διακομιστή και άλλα απρόβλεπτα ζητήματα.

Συμφωνείτε ότι η Υπηρεσία COROS ανεβάζει τις πληροφορίες και τα δεδομένα δραστηριότητάς σας σε διακομιστές τρίτων μερών σύμφωνα με την Πολιτική τρίτων. Η Υπηρεσία COROS μπορεί να σας δώσει την ευκαιρία να συνδέσετε τον λογαριασμό σας COROS, τα δεδομένα COROS ή την Υπηρεσία COROS με Υπηρεσίες τρίτων. Παρόλο που προσφέρουμε αυτήν την ευκαιρία, αναγνωρίζετε ότι τυχόν Υπηρεσίες τρίτων που χρησιμοποιείτε σε σχέση με την Υπηρεσία COROS δεν αποτελούν μέρος της Υπηρεσίας COROS. Αναγνωρίζετε ότι αυτοί οι Όροι και η Πολιτική Απορρήτου της COROS δεν ισχύουν για οποιεσδήποτε Υπηρεσίες Τρίτων. Είστε υπεύθυνοι για την ανάγνωση και κατανόηση των όρων και προϋποθέσεων και της πολιτικής απορρήτου που ισχύει για τη χρήση οποιωνδήποτε Υπηρεσιών Τρίτων.

Χρήση της υπηρεσίας COROS

Η παρατεταμένη επαφή με φορητές συσκευές μπορεί να συμβάλει σε ερεθισμό του δέρματος ή αλλεργίες σε ορισμένους χρήστες. Για να μειώσετε τον ερεθισμό, ακολουθήστε τέσσερις απλές συμβουλές για τη φθορά και τη φροντίδα: (1) Διατηρήστε το καθαρό. (2) κρατήστε το στεγνό. (3) μην το φοράτε πολύ σφιχτά και (4) ξεκουράστε τον καρπό σας αφαιρώντας το ρολόι (λουρί) για μία ώρα μετά την παρατεταμένη φθορά. Εάν παρατηρήσετε ερεθισμό του δέρματος, αφαιρέστε τη συσκευή σας και συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

Τα προϊόντα COROS που χρησιμοποιούν λειτουργία παρακολούθησης καρδιακού ρυθμού ενδέχεται να θέσουν κινδύνους σε χρήστες με συγκεκριμένες καταστάσεις υγείας. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν από τη χρήση εάν (1) έχετε ιατρική ή καρδιακή πάθηση, (2) παίρνετε οποιοδήποτε φωτοευαίσθητο φάρμακο, (3) έχετε επιληψία ή είστε ευαίσθητοι σε φώτα που αναβοσβήνουν, (4) έχετε μειωμένη κυκλοφορία ή μώλωπες εύκολα, ή (5) έχουν τενοντίτιδα, σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα ή άλλες μυοσκελετικές διαταραχές. Εάν αισθάνεστε πόνος, μυρμήγκιασμα, μούδιασμα, κάψιμο ή δυσκαμψία στα χέρια ή τους καρπούς σας ενώ ή μετά τη χρήση του προϊόντος, διακόψτε αμέσως τη χρήση.

Πολιτική σχολίων

Εάν μας υποβάλλετε ιδέες ή σχόλια, συμφωνείτε ότι μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε χωρίς περιορισμό ή αποζημίωση σε εσάς. Δεν παραιτούμαστε από κανένα δικαίωμα χρήσης παρόμοιων ή σχετικών ιδεών ή σχολίων που είχατε γνωστοποιήσει προηγουμένως σε εμάς, τα οποία αναπτύχθηκαν από την COROS, ή αποκτήθηκαν από πηγές διαφορετικές από εσάς. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω [email protected] Μην μας στείλετε σχόλια χωρίς την έγκρισή σας. Η Πολιτική Σχολίων μας είναι επίσης μέρος των Όρων.

Επίλυση διαφορών

Συμφωνείτε ότι οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ εσάς και της COROS προκύπτει από ή σχετίζεται με αυτούς τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών, την Υπηρεσία COROS ή οποιαδήποτε άλλα προϊόντα ή υπηρεσίες COROS (συλλογικά, “Διαφορές”) θα διέπονται από τη διαδικασία διαιτησίας που περιγράφεται παρακάτω.

Οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών και η επίλυση τυχόν Διαφωνιών διέπονται από και ερμηνεύονται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας της Καλιφόρνια, ανεξάρτητα από τις αρχές σύγκρουσης νόμων.

Πριν υποβάλετε αξίωση εναντίον της COROS, συμφωνείτε να προσπαθήσετε να επιλύσετε ανεπίσημα τη Διαφορά, επικοινωνώντας με το [email protected] Θα προσπαθήσουμε να επιλύσουμε ανεπίσημα τη Διαφωνία επικοινωνώντας μαζί σας μέσω email. Εάν μια διαφορά δεν επιλυθεί εντός 15 ημερών από την υποβολή, εσείς ή η COROS ενδέχεται να προχωρήσετε σε επίσημη διαδικασία.

Class action: Μπορείτε να επιλύσετε διαφορές με την COROS μόνο σε ατομική βάση.

 

 

Back to Top
Translate »